Во денешниот дигитален свет, начинот на кој комуницираме драстично е променет. Се повеќе и повеќе, комуникацијата зависи од технологијата.
Затоа, вашата способност за ефикасна комуникација никогаш не била толку критична. На пример, размислете за фреквенцијата и начините што ќе ги изберете за комуникација.  Вашите избори влијаат на тоа како ги градите, задржувате и растете односите. Покрај тоа, како соработувате со различни генерации и на крај, освојувате клиенти. Додека дигиталниот свет го подобри начинот на комуникација, тоа не е без неговите стапици. Ние се криеме зад екран. Ги губиме човечките елементи на тонот и говорот на телото.

Како сопственик на стартуп или професионалец во мал бизнис, како ја рангирате вашата способност за ефикасна комуникација? Како изгледа и значи ефективна комуникација за вас? Прашајте широка група налуѓе и шансите се, ќе добиете различни одговори. На пример, ефективната комуникација може дарезултира со промена на однесувањето. Алтернативно, зголемена продажба, приход или профит.

Што е со зголемената мотивација и продуктивност? Ефективната комуникација може да значи секаков вид на нешта, па како ефикасно да комуницирате?

Сигурно, никој од нас не е совршен. Ние сме луѓе и на дневна основа, правиме грешки. Некои од нив можат да бидат скапи грешки, особено кога станува збор за комуникациски проблеми. На пример, грешка со нарачка на клиентот или обезбедување лоша услуга за клиентите за време на разговор или размена на е-пошта. Паузите за комуникација постојат насекаде; од интеракции помеѓу клиенти / клиенти и добавувачи, до внатрешни проблеми помеѓу персоналот и менаџментот. На крајот на краиштата, вашиот успех зависи од тоа колку ефикасно комуницирате вие ​​и вашиот бизнис. За ефикасна комуникација во овој дигитален свет, бидете автентични, искрени и внимателно управувајте со очекувањата.

 

Како ефикасно комуницирате?

Секој ден, и во една или друга форма, комуницирате. Ова може да биде вербална или невербална комуникација. Додека комуникацијата лице в лице не е исчезната, зголемената глобализација и напредокот на технологијата резултираа во потреба да се научат нови начини на комуникација. Покрај тоа, потребата да се биде пофлексибилен и прилагодлив.

Како стартуп бизнис, сите погледи се насочени кон вас. Барем во различен степен, во зависност од големината, возраста и природата на вашиот бизнис. Во овој дигитален свет, сите се поврзани 24/7. На пример, внатрешни интранет-страници и алатки за разговор за надворешно соочување на веб-страниците на компаниите, страниците на сметките на социјалните мрежи и алатките за инстант разговор и видео. Не заборавајќи ги старите омилени како телефонски повици, е-пошта и СМС-пораки со текст. Без разлика дали користите Slack, Instagram, WhatsApp, Snapchat и / или што било друго, треба ефикасно да комуницирате.

Со цел ефикасно да комуницирате, треба да бидете уште повнимателни. На пример, вкрстена проверка на содржината на социјалните медиуми (и е-поштата) пред таа да биде објавена. Ова вклучува; логична и јасна содржина, која исто така се држи до применливите упатства (внатрешни и надворешни на вашата организација). Истото важи и со е-пошта; обезбедување релевантни и соодветни за, cc, bcc полиња и соодветни прилози, кога е применливо. Никој не сака да ја испрати содржината што може да предизвика навреда, лутина итн. или содржи грешки.

 

Генерациско влијание врз комуникацијата

Повеќе од кога било, вашиот целен пазар, клиенти, добавувачи и внатрешни ресурси имаат лесен пристап да комуницираат со вас. Погрешно разберете и може да биде многу скапо. Што е најважно, треба да бидете флексибилни и прилагодливи. На пример, дали знаете кои алатки за социјални медиуми претежно ги користи вашиот целен пазар?

Baby Boomers, Generation X, Millennials и Post-Millennials имаат различни дигитални преференции. Generation X има тенденција да го користи Facebook. Додека Millennials претпочитаат Instagram и Snapchat. Не само тоа, туку и различни начини на комуникација и ангажирање едни со други. На пример, доаѓањето на емотикони и текстуалниот јазик. Секако, за Baby Boomers и Generation X, ова е многу поинаков и нов начин на комуникација. Толку многу што сега постои Светски ден на емотиконите (17-ти јули). Што е најважно, не сите се согласуваат со употребата на емотикони и сленг во деловна средина.

Вашиот пазар и клиенти се една работа, но исто така треба да ги земете во предвид и вашите ресурси. Различните генерациски групи сакаат да добиваат и даваат информации поинаку. На пример, Millennials користат аудио звуци и кратенки. Како ќе се прилагодите за да обезбедите комуникација е јасна, разбрана и лесно сватлива од сите? Кои алатки ќе ги користите и кога?

Секако, времињата се променија. Ако не бидете во тек, дигиталната ера може да биде вашиот пад. Додека дигиталната трансформација ни помогна да се поврземе глобално и виртуелно, дали и ние станавме исклучени?

 

Совети за комуникација

Дигиталниот свет резултираше со некакво „не-програмирање“. Пред појавата на паметни телефони, апликации и алатки за социјални медиуми, нашиот свесен ум беше повешт во филтрирањето. Беше полесно и посвесна одлука да се идентификува што е „соодветно“. Сега, имаме средства за поголема анонимност. Можеме да се скриеме зад екран и / или карактер. На пример, комуникацијата преку говорот на телото и тонот е изгубена.

Златното правило; знај ја својата публика. Секако, соработувајте и прашајте што работи или не и зошто. Не плашете се ниту да разговарате со лицето кое седи на масата покрај вас. Во овој нов дигитален свет, сè уште треба да се поврзете со луѓето преку комуникација. Треба ефикасно да комуницирате, што значи дека треба внимателно да изберете алатки и системи. Покрај тоа, проценете, изменете и / или подобрете ја комуникацијата со цел ефикасна комуникација.

Што е најважно, запомнете дека ефективната комуникација се заснова на взаемна доверба. Според Хелен Морис-Браун; „Најуспешните врски се случуваат кога ќе се сретнеме лице в лице“. Сепак, во дигиталниот свет, ние имаме помалку комуникација лице вo лице. Затоа, управувајте со дигиталната и пишаната комуникација на сличен начин. На пример, не пишувајте ништо што не би сакале да го кажете лице вo лице. Како ќе се согледа вашата комуникација или ќе ги натера луѓето да се чувствуваат?

 

Размислува за ефикасно комуницирање

Невербалната комуникација е неопходна, но за ефективна комуникација, треба да управувате со ризиците. На пример, социјалните медиуми значат побрза комуникација. Станува збор за ефикасност, но подеднакво, може да има и обратен ефект ако не управувате со ризиците. Размислете за грешките и недоразбирањата. Дали и ние станавме мрзливи комуникатори? Со употреба на дигитални алатки и апликации, имаме растојание. Ова значи дека или забораваме или избираме да не користиме филтрирање. Станавме мрзливи. Дали размислувате за тоа како се перципираат пораките и комуникациите? Како се разликува ова меѓу генерациите? Дали зависи од алатките и кој ги користи?

Што работи за вас и вашите мрежи? Нема една големина што одговара на сите. Затоа, важно е да го познавате вашиот пазар онолку колку што ги знаете вашите ресурси. Што е најважно, ангажирајте се и соработувајте со цел ефикасно да комуницирате. Второ, проверете дали го правите она што го велите. Во овој дигитален свет, она што го зборувате често се објавува и е достапно за сите да го видат.

Покрај тоа, исто така е важно да се следи навремено, да не оставате луѓе да висат. Ова може да биде едноставно како признание, пред решение или одлука.

Покрај тоа, внимателно управувајте со очекувањата и бидете искрени во текот на целото време. Запомнете, квалитетот над квантитетот. За ефикасна комуникација, проверете дали комуникацијата е квалитетна. На пример, размислете за прилагодување, задржување на клиенти, плаќања / фактурирање и услуги на клиенти. Тоа не е само маркетинг, продажба и развој на продажба. Комуникациските точки на допир постојат насекаде.

 

Ефективно комуницирајте = Фактор на успех

За ефикасна комуникација во дигиталниот свет, потребна ви е робусна стратегија за комуникација. Што е најважно, стратегија што разбира како дигиталниот свет сè уште се развива. Секако, технологијата е овозможувач, но сепак ви треба рамнотежа. Во рамките на организациите, станува збор за создавање и поддршка на култура на ефективна комуникација. Ова значи водење со пример, од горе надолу.

Водете и разговарајте за темата. Овластете ги и поддржете ги вашите вработени со вистинските алатки и системи, кои им помагаат ефикасно да комуницираат. Пред сè, запомнете да бидете луѓе и доколку е потребно, тренирајте ги своите луѓе за да не бидат уште еден робот заглавен зад екранот.

Договорете се на правилата за свршувачка и следете ги прифатените етикети. Без оглед на тоа кои алатки за комуникација ги користите, бидете концизни, јасни и внимавајте на тоа како пишаните комуникации можат погрешно да се протолкуваат. Што е најважно, бидете присутни, дури и кога не сте.

Со глобализацијата, далечинските и виртуелните тимови, алатките за комуникација ја олеснуваат брзината и пристапот до информации. Со полесен пристап до информации во дигиталниот свет, вниманието на деталите е уште посуштинско за да се обезбеди успех.

Конечно, бидете во тек, слушајте го гласот на вашиот клиент (VOC) и вработените. Со цел ефикасно да комуницирате во дигиталниот свет, треба да бидете подобро опремени за проценка и филтрирање на пораките.

 

Текстот е преведен од Филип Шамакоски.