ИТ компании, и навистина сите организации во дигиталната економија, сфаќаат дека дигиталните вештини се од витално значење за вработените во дигиталната ера. Поважно од кога било е дека нововработените се дисциплинирани и имаат “тешки” и “меки” вештини. Без оглед за која специфична работа интервјуирате, регрутерите ќе бараат поширок сет на вештини и пошироко искуство во нивните
нови вработувања.
Оваа листа опфаќа десет од најдобрите дигитални вештини што ги бараат работодавците денес и во наредните години.
1. Програмирање, развој на веб и апликации
Во срцето на кој било ИТ производ или дигитална услуга е кодирањето.
Основните јазици кои се потребни за повекето позиции за програмирање, развој на веб и апликации се Bootstrap, jQuery, Angular, Code Igniter, PHP / JavaScript и MySQL. Овие вештини редовно се наведени во топ 10 најбарани од работодавците на LinkedIn. Имањето портфолио за проекти кои ги демонстрираат вашите вештини за кодирање, исто така, може да помогне да се потврди вашето знаење и стручност и да ви помогне да ја добиете позицијата од соништата.
Примери со мобилен и респонзивен веб развој ќе ви дадат предност пред другите кандидати. Кодирањето е исто така од витално значење за новите технологии како што се зголемена реалност (AR) и виртуелна реалност (VR). Кодирањето ќе им овозможи на развивачите на AR и VR основни вештини потребни за развој на следната генерација на AR и VR технологии.
Откријте како можете да ги научите најновите програмски јазици во овие воведни видеа: 1. https://youtu.be/HfogJsUVtLg
2. https://youtu.be/RfytmgI6p3o
Откријте како можете да научите како да градите водечки светски веб-страници и апликации и да ја забрзате вашата кариера како девелопер.
2. Дигитална бизнис анализа
Дигиталната бизнис анализа им помага на организациите да направат вистински избор преку обезбедување независен и објективен кадар и примена на низа докажани техники за анализа за да направат убедлив бизнис случај за инвестирање во дигитално решение. Бидејќи дигиталната трансформација е од клучно значење за сите организации во дигиталната економија, вештините за дигитална бизнис анализа станаа најжешките вештини што треба да се имаат во CV во 21-от век. Дигитални бизнис аналитичари се во епицентарот на проектите за дигитална трансформација. Тие им помагаат на организациите да развијат дигитален екосистем на технологии што ќе помогнат да се поттикне дигиталната трансформација и растот на бизнисот.
3. Дигитален дизајн и визуелизација на податоци
Веб-страниците, апликациите и дигиталните услуги имаат една заедничка работа; кориснички интерфејс. Секој дизајнер со искуство во создавање ефективни, динамични кориснички искуства ќе биде во голема побарувачка кај повеќето ИТ компании. Дизајнерите исто така можат да визуелизираат сложени податоци за да и помогнат на управата да донесе клучни бизнис одлуки. Оваа вештина се нарекува визуелизација на податоци. Визуелизација на податоци е корисна за сениор девелопери да добијат корисни информации од податоците. Алатки како што се Tableau и Power BI ги користат дизајнерите за да ги анализираат и визуелизираат податоците.
Дознајте повеќе за визуелизацијата на податоците овде.
4. Дигитален проектен менаџмент
Проектен менаџмент во никој случај не е исклучиво потребно за ИТ компаниите, но е клучен дел од развојот на дигитални производи и услуги навремено и економично. Дигиталните проект менаџери треба да имаат холистичко разбирање за тоа како се развиваат дигиталните проекти - од идеја до прототип до
целосно развиен дигитален производ или услуга.
Откријте зошто дигиталниот проект менаџмент е од суштинско значење за професионалците во дигиталното време.
5. Дигитален продукт менаџмент
Друга вештина што не е единствена за развој на софтвер, но што е особено важна и покрај тоа е дигитален продукт менаџмент. Особено софтверските услуги треба да имаат воспоставен план за управување со животниот циклус. Континуираниот раст на софтверот како услуга ќе го направи продукт менаџментот сè поинтегрален во ИТ секторот.
Дознајте повеќе за овие дигитални вештини овде.
6. Дигитален маркетинг
За да ги промовираат своите производи и услуги, ИТ компании ќе бараат дигитален маркетинг. Разбирањето за тоа како да добиете најмногу вредност за парите од најширокиот опсег на мрежи ќе биде клучно тука. Нај потребните вештини за дигитален маркетинг се:
Алатки за дигитален маркетинг
Алатки за аналитика
Маркетинг на социјални медиуми
Контент маркетинг
SEO
(UX) Дизајн за корисничко искуство
Откријте како дипломиран, Бела Јасани, извршен директор на глобален маркетинг на Ј.П. Морган има корист од квалификација со вештини за дигитален маркетинг.
7. Социјални медиуми
Некои од најдобрите oдноси со јавноста денес се вршат скоро исклучиво преку социјалните медиуми. Twitter, Facebook, Reddit, Instagram и безброј други платформи им даваат на технолошките компании директен пристап до клиенти, лидери и евангелисти. Најдобрите ИТ менаџери за односи со јавноста се
менаџерите за социјални медиуми.
8. Наука за податоци и анализа на податоци
Компаниите собираат огромни количини на податоци кои можат да бидат неизмерно вредни за нив доколку имаат аналитичар за големи податоци кој може да смисли сето тоа. Научниците за податоци се барани од работодавците низ целиот свет. Glassdoor постојано ги карактеризираат научниците за податоци во нивниот список за најдобри работни позиции. Науката за податоци не само што е одличен пат во кариерата за професионалци во дигиталното време, туку и побарувачката е многу поголема од понудата, што ги става на место за многу полесно наогање на работа. Неодамнешниот извештај на Мекинзи покажа дека „само САД се соочуваат со недостиг од 140 000 до 190 000 луѓе со аналитичка експертиза и 1,5 милиони менаџери со вештини за донесување одлуки засновани на анализа на големи податоци“. Бидејќи науката за податоци станува минимално барање за повеќе и повеќе работни места на ниво на менаџер, учењето наука за податоци ќе ви помогне да се позиционирате пред другите.
Дознајте повеќе за нашата програма за анализа на податоци овде и нашата програма за наука на податоци овде.
9. Донесување одлуки за лидерите
Донесувањето одлуки е клучно за лидерите во дигиталното време. Според Светскиот економски форум, за оние што сакаат да ја докажат својата кариера во иднина, градењето на компетенции во области за кои машините веројатно нема да се справат ефикасно (т.е. сложено решавање на проблеми, креативност и решавање проблеми) е веројатно најдобриот рецепт за успех.
На организациите им требаат лидери кои можат да го искористат нивното знаење и искуство за да донесат брзи одлуки. Бихевиористичката економија е една насока за професионалците да ги подобрат своите способности за донесување одлуки. Бихевиористичката економија ги проучува ефектите на психолошките, когнитивните, емоционалните, културните и социјалните фактори врз економските одлуки на поединци и институции. Учењето на оваа вештина ќе ги подобри вашите вештини за донесување одлуки со стекнување увид од областа на когнитивната и социјалната психологија.
Најдете повеке за бихевиористичката економија тука.
10. Нешто што претходно не го виделе
Кога работодавачот треба да одлучи меѓу десетина или подеднакво квалификувани кандидати, тие ќе сакаат да видат нешто што ќе им помогне да донесат одлука, нешто уникатно што кандидатот може да го донесе во тимот. Може да биде работа на некоја нова технологија или нешто што е целосно неповрзано со полето. Нашите програми го обезбедуваат овој елемент на уникатност со секој учесник на нашите програми за професионални сертификати кои стекнуваат искуство за работа во меѓународни меѓу-функционални тимови за развој на прототип на дигитален производ. Искуството за работа во меѓународни меѓу-функционални тимови е многу барано од ИТ компании ширум светот. Јасно комуницирање со членовите на тимот низ целиот свет и низ повеќе временски зони им помага на
организациите да работат поефикасно и поефикасно.
Проектот им нуди на учесниците отворен предизвик во меѓународен, крос- функционален тим. Учесниците ќе ги научат процесите и методологиите потребни за решавање на несигурноста на краткиот извештај за високо ниво на дигитален проект и за успешно развивање на прототип кој демонстрира разбирање за дизајнот управуван од корисникот, корисничкото искуство и слабото корисничко
искуство (UX). Ова искуство е од непроценливо значење за вашето CV и ќе биде голем бонус во секоја ситуација кога ве интервјуираат.